လူတိုင္းလူတိုင္းမွာ အဆင္ေျပမႈႈ၊
အဆင္မေျပမႈ ဟူ၍ ႏွစ္မ်ဳိးရွိရာ
အဆင္ေျပမႈသည္ ကုသိုလ္ေၾကာင့္ျဖစ္၏။
အဆင္မေျပမႈသည္ အကုသိုလ္ေၾကာင့္ျဖစ္၏။
ကုသိုလ္သည္ အပူၿငိမ္း၍ ေကာင္းက်ဳိးကို ေပးေစတတ္၍ ေရႏွင့္တူ၏။
အကုသိုလ္သည္ အပူမ်ား၍ ေလာင္ကြ်မ္းဖ်က္ဆီးတတ္သျဖင့ ္ မီးႏွင့္တူ၏။
မီးေလာင္ေသာအခါ မီးအလွ်င္အျမန္ၿငိမ္းေစရန္
ေရမ်ားမ်ားေလာင္းေပးရမည့္အစ ား မီးေလာင္စာမ်ားမ်ား ထည့္ေပးေနလွ်င္
မီးပို၍ ပို၍ ေလာင္လာမည္သာျဖစ္၏။
ထို႔အတူ အဆင္မေျပမႈဟူေသာ အကုသိုလ္မီးေလာင္ေသာအခါ
ကုသိုလ္တည္းဟူေသာ ေရ၊ ေမတၱာေရ မ်ားမ်ားေလာင္းေပးရမည္႔အစား
ဟိုသူ႔ကို အျပစ္တင္၊ ဒီသူ႕ကို အျပစ္တင္၊
ဟိုသူ႔ကိုမုန္း၊ ဒီလူ႔ကိုမုန္း၊ ေဒါသမီးဟုန္းဟုန္းေတာက္ေနၾက လွ်င္
ၿငိမ္းေအးမႈ သုခ မရႏုိင္ဘဲ ပူေလာင္ဆင္းရဲမႈဟူေသာ ဒုကၡသာ တိုးပြားေနမည္ ျဖစ္သည္။
သို႔ျဖစ္၍ အဆင္မေျပမႈ၏ အရင္းခံျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္မီးကို
အဆင္ေျပမႈ၏ အရင္းခံျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္တည္းဟူေသာ
ေရကို မ်ားႏႈိင္သမွ် မ်ားမ်ား ေလာင္းေပးရမည္။
သို႔မွသာ ဒုကၡအပူကင္း၍ ခ်မ္းသာေအးျမျခင္း သုခကို ရႏႈိင္ေပမည္။
အဆင္ေျပမႈသည္ ကုသိုလ္ေၾကာင့္ျဖစ္၏။
အဆင္မေျပမႈသည္ အကုသိုလ္ေၾကာင့္ျဖစ္၏။
ကုသိုလ္သည္ အပူၿငိမ္း၍ ေကာင္းက်ဳိးကို ေပးေစတတ္၍ ေရႏွင့္တူ၏။
အကုသိုလ္သည္ အပူမ်ား၍ ေလာင္ကြ်မ္းဖ်က္ဆီးတတ္သျဖင့
မီးေလာင္ေသာအခါ မီးအလွ်င္အျမန္ၿငိမ္းေစရန္
ေရမ်ားမ်ားေလာင္းေပးရမည့္အစ
မီးပို၍ ပို၍ ေလာင္လာမည္သာျဖစ္၏။
ထို႔အတူ အဆင္မေျပမႈဟူေသာ အကုသိုလ္မီးေလာင္ေသာအခါ
ကုသိုလ္တည္းဟူေသာ ေရ၊ ေမတၱာေရ မ်ားမ်ားေလာင္းေပးရမည္႔အစား
ဟိုသူ႔ကို အျပစ္တင္၊ ဒီသူ႕ကို အျပစ္တင္၊
ဟိုသူ႔ကိုမုန္း၊ ဒီလူ႔ကိုမုန္း၊ ေဒါသမီးဟုန္းဟုန္းေတာက္ေနၾက
ၿငိမ္းေအးမႈ သုခ မရႏုိင္ဘဲ ပူေလာင္ဆင္းရဲမႈဟူေသာ ဒုကၡသာ တိုးပြားေနမည္ ျဖစ္သည္။
သို႔ျဖစ္၍ အဆင္မေျပမႈ၏ အရင္းခံျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္မီးကို
အဆင္ေျပမႈ၏ အရင္းခံျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္တည္းဟူေသာ
ေရကို မ်ားႏႈိင္သမွ် မ်ားမ်ား ေလာင္းေပးရမည္။
သို႔မွသာ ဒုကၡအပူကင္း၍ ခ်မ္းသာေအးျမျခင္း သုခကို ရႏႈိင္ေပမည္။
(ကမာၻ႔သာသနာျပဳ ဆရာေတာ္ အရွင္ေသ႒ိလာဘိဝံသ)
ကပိၸယ ေမာင္ရဲ
0 comments:
Post a Comment